eskils tuna!

I söndags kom jag hem från Eskils tuna. Vi har varit på basket läger!
de har varit sååå kul :) på fredagen tog jag och juliqs lite ledigt från skolan och gick hem och kollade lite på vänner, köpte godis inför resan och sedan gick vi med våra stora resväskor till buss stationen (fast vi åkte typ bara en station hehe, men väskorna var skit tunga)  jag och Julia kom i samma bil och spela lite kort och kollade i Julias tidningar (elle). och när vi äntligen var framme gick vi och packade ur våra väskor och åkte sedan och spelade match. Vi vann med typ 4 poäng så vi var glada hela den kvällen det blev panerad fisk till middag som faktiskt var ganska gått! :) nästa dag gick vi upp vid 7:30 för att spela match ett tag låg vi under med 10 poäng men vi kom ikapp och i ssta sekund så vann vi! haha jag tror aldrig vi har varit så glada. Men det var inte slut med de roliga på den dagen, det var nämligen DISCO på kvällen!!!! haha de va fett skoj vi dansa skiit mycket och kvällens stora händelse var när carro och Lolla raggade upp några 95:or hahaha Ja och julia stog i bakgrunden och höll på att skratta på oss haha! Lolla tyckde de var så roligt så hon ville en gång till och försökte få en kille och dansa med henne men hon fick världens diss! xD. Ajah vi var på discot till typ kl: 23:00 då var vi tvungna att åka hem eftersom vi skulle gå upp så tidigt nästa dag. Matchen på söndagen gick vell sodär bra,, :/ vi förlora med typ 15 poäng och åkte därför ut ur tävlingen. Men vi kom iallafall till kvarts final i A slutspel :) och det var hela laget nöjda med. Sen var det roliga slut på den helgen och vi åkte hem.

image25
2008-04-24 @ 17:31:52 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

åh vad roligt du verkar ha haft det :) puss!

2008-04-24 @ 18:19:04
URL: http://enoimreh.blogg.se

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0