Måndag :/

Hej alla fans hehe skojja idag har det varit skola som vanligt
och på gymnastiken hade vi fotboll utomhus :) och jag gjorde ett mål! haha ja e fett stålt.
och när jag kom hem bakade jag mocka rutor. Dem blev tyverr lite brända men ganska
goda ändå. Nu ska jag plugga lite till spanska provet på ons :S och biologi, boooriing!
på onsdag har vi typ bara två lektioner och effter skolan så ska jag och juliqs gå till
ytterby och se på talangjakt och se när Julias lilla sysster Frida och hennes 2 kompisar sjunger :)
det ser jag fram emot och typ halv fyra ska jag åka till mitt landställe på Gotland.
ha de gött alla människor pussar <3

                             jag =  Einstein ,,, nooot haha              image27

                                                                       
2008-04-28 @ 18:08:15 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

boooring me skola , jadu,det är nog mer en du som tycker...men uttan ertjejjer hade inget funket!

2008-04-28 @ 18:14:55
Postat av: KLara

aa lr huur,, ;/
haha söötnöws pjuuch

2008-04-28 @ 19:37:38

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0