Milkchake :)

Hej alla glada! :)
Idag är det söndag och imorgon börjar skolan igen :(
Idag ska jag gå ut och sola i den härliga solen och göra en smarrig milkchake :)
Det är så skönt att solen har kommit fram nu känns det nästan som sommar :)
igår hade jag på mig shorts och idag har jag på mig en kort skjol.

Det är så bra med milkchake för man kan göra det i såå många olika smaker.
Idag hade jag tänkt att göra jordgubb milchake :) för det har jag aldrig gjort
förut och det är alltid roligt att bröva på något nytt :)
ett litet tips: ät mycket frukt för det är både gott och nyttigt :)
ha en trevlig söndag kramar från mej :*

image24
2008-04-27 @ 13:03:35 Klaras blogg Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0