En väldigt mysig dag.

Tjenixen!
Idag har jag varit i stan med Agnes och vi har haft de såå
mys! Jag har sett massvis med söta höst kläder som jag vill ha!
så ja, Agnes, mamma och hennes mamma ska troligtvis på tor
åka till stan och höstshoppa! det kmr att bli såå bäst! ;D.

På min jag vill ha lista står det här:
*en ny varm "ull" jacka
*nya jeans
*koftor
*en mysig halsduk
*söta höst klänningar
*en tub klänning
*satinjacka
*vita tygskor+bruna ballerina
*rubbade tjocka strumpbyxor

Ikväll kmr jag också ha de kuul. kl halv sex ska jag till sara på filmkväll
och Sara ska göra sin goda tacos, mums! Hanna, Carro och dessy kmr också dit
så de blir kul att träffa dom :) hoppas ni får en mysig kväll, ha de bäst,
puss å kram skumbanan!



Nu ska jag slänga mig på sängen och kolla igenom nya hm höstkatalågen
och ringa in det jag vill ha :) haha alltid lika roligt när hm katalågen dyker upp
i brevlådan!
2008-08-18 @ 17:09:23 Jag vill ha! Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0