Knyt kalas.

Tjenixen!
Idag ska jag vara med bästaste Julia :). vi ska på knut kalas
i kväll så Julia och jag ska baka pizza! :O, hehe varken Julia
eller jag är nåra mästerkockar så det här blir nog en utmaning för oss xD
haha, Ge oss ett lycka till. Vi ska också hyra film,
är det någon som har något förslg på en bra film?
Igår såg jag en faktiskt ganska bra skräck film som hätte 1408, huvudpersonen
spelas av John cusack och den var faktiskt sevärd.
Ha en härlig fredag, puss å kram skumbanan <3

           
                                                       
                                                   Har någon sätt 1408?
2008-08-15 @ 10:40:30 Filmer, Permalink


Kommentarer
Postat av: helena

ja har sätt den ! den är jätte bra tkr ja 9 av 10 skulle ja ge den ( =

2008-08-24 @ 19:37:58

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0