Pankakor.

tjenixen!
Idag har jag haft det riktigt kul. Dagen började med att Lipton
(min hund) hoppade upp i min säng och slickade mig blöt i ansiktet
så var jag var tvungen att gå upp för att följa Lipton till dagis:). haha e
de inte såå sött med hund dagis!? när jag kom hem igen gick jag över till
Sofia och vi gjorde kanske världens godaste pankakor med hallon
och grädde. -muums?! -japp! haha. efter lunchen åkte vi en sväng till stan 
där vi åt en underbart god kladdkaka med grädde. En ganska onyttig dag 
med andra ord ;D. Jag har också hittat världens sötaste klänning från
odd molly, JAG VILL HA! ha en mysig kväll, godnatt!   




                                          visst ser det gott ut!?


Efter maten pallade jag ett äpple från Sofias äppelträd. gott, gott!
Foton: Jag och Sofia
2008-08-19 @ 21:05:20 allmänt, Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0