Sommarens pinsamaste händelse, hitils xD

Jag, Klas, och mamma skulle gå och se mamma mia, se den
om du inte har sett den för den såå grymt bra, absolut en av
dom bästa filmerna jag har sett! men iaf, när vi hade sett färdigt filmen
var alla väldigt kissnödiga så vi stälde oss i kön till toaletten.
när alla var färdiga började vi gå mot utgågen och jag fick ovanligt många
blickar som stirrade på mig, och eftersom jag gillar uppmärksamhet
så log jag ett brett léendeoch traskade med bestämda steg ut ur bion.
När vi kom ut kände jag hur det svalkade om baken min, och inte konstigt
det för min klänning hade fastnat i trosorna efter att jag hade gott på toa!
haha ett gått skratt fick jag mig i alla fall, xD
2008-08-12 @ 10:41:01 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

haha,stakars dig!:)Mamma Mia är bra.det är så bra låtar,Abba låtarna är sjukt bra,det är helt enkelt Underskatat.;)vad har du gjort i somamr då?:)<3

2008-08-12 @ 18:48:08
Postat av: Klara

haha, aa xD

jag har varit på Gotland (sommar stället),

i Kroatien, på Åland (basket läger),å så har jag hällsat på min mormor och min farfar. vad har du gjort för kul da? puss å kram<3

2008-08-12 @ 19:31:10
Postat av: Anonym

haha okej,jag varit i tyskland,var i gotland för typ två veckor sen och i göteborg.:)<33

2008-08-14 @ 10:05:18
Postat av: klara

guud va mysigt, och nu är snart sommarlovet sluut!!! :( jag vill ha mer sommar! puss puss <3

2008-08-16 @ 16:04:35

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0