heej...

hej hej, de va länge sen ja skrev, ja vet men jusst nu har jag inte hafft
tid :(, vi har ju varit på exkution. Det har varit välldeigt jobbigt ska ni veta!
först fick vi gå drugt en mil me världens tyngsta packning, ja är helt röd
av sår på ryggen och mina axlar är ömma efter den tunga ryggsäcken. 
när vi äntligen var framme satte vi upp våra tällt och packade upp. Det var
fullt av myggor och sviiin kallt!! sedan var de dags för
att sova, fast ingen somna typ xD och kl 3 på natten var vi tvungna att gå en mil!
runt nån sjö och lyssna på fåglar haha roligt vah!!? svar: NEJ! hehe, detta har alltså inte
varit särskilt roligt men ändå kul att få umgås me klassen jag skulle ge denna resa
** av *****. När jag kom hem sov ja som en stock! haha puss på er <3



här va vi ute kl 3 på natten och letade efter fåglar men titta vilka söta kossor vi hittade  istället!!



här bär lisa min ryggsäck :) men det gillade hon inte haha (de förstår jag)


här går vi på den äckliga vägen som stank så att jag höll på att spy, eeuu ;/
2008-06-06 @ 17:49:06 allmänt, Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0