lördaag!

                                            Halloj,,!
Lördagar e dom absolut bästa dagarna på hela veckan tkr jag!
De e tex den ända dagen i veckan man kan äta godis utan att
få skuld känslor, sov morgon, bra tv program, man får sova länge mm ;)
                            bumbikraamar från mig!! <3

   Detta var dagens outfit! jag har faktiskt börjat gilla vest mer och mer :)
 


Jag har på mig ett randigt linne med rep knyt, märket heter Clara precis som jag!! xD
vest från felippa K, armand de tjocka är mammas gamla och de tunna kmr från hm. 
Jag har också på mig ett par slitna avklipta jeans som inte syns.
2008-06-21 @ 15:23:54 Mina outfits! Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0