Måndag,,

hallo, hallo! Idag har de varit mkt kul! Jag är juh nämligen med i elevrådet
så vi har haft en såkallad "elevrådetsdag" vi har bowlat (fick två straights)
alltså är jag mycket stolt över mig själv, haha xD som vanligt dårah,,
vi har också spelat golf, INOMHUS! haha nää men de va en sondär duk man sköt
på, faktiskt ganska kul. När jag kom hem satte jag på mig min knallröda bikini och
gick ut och försökte förbättra min bränna lite gran vilket inte går så där jätte bra ;(.. xD
Nu ska ja nog ta och slappa lite framför TV:n. Jag har fått ont i halsen uch hoppas
jag inte blir sjuk! puss å kram skumbanan ;)

              
2008-06-09 @ 20:13:13 allmänt, Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0