Tisdag!

Halloj!
Igår blev det inte riktigt som ja och Hedda hade tänkt.. xD
H hade simträning på morgonen och fick skjuts dit av sin pappa..
när träningen var färdig ringde hom mig å bá e de okj om jag går till Mörby C
på en gång för det blir mkt närmare och jag har glömt busskort så ja måste isåfall GÅ
HEM! ja: visst men har du med dig pengar? H: faan ja glömde det!! Det fanns juh inte så
många val mer en att gå hem och hämta pengarna! xD då började jag cykla till H men helt plötsligt
ringde hon å sa att hon hade glömt hem nycklarna OCKSÅ!! haha XD Hedving du är nog
den glömskaste person jag knr! haha. Jag hade 600 kr me mig plus en gammal buss remsa
men vi behövde inte fjäska mkt för buss chaufören förs än han släppte in oss i bussen ;). När vi kom fram till mörby
gick vi till frisören och beställde bara en klippning åt H det blev "tyvärr"!? xD ingen klppning för
min del,, de kostade 400 kronor att klippa topparna :O GLÖM att jag betalar de,,! hähä (H fick låna pengar)
och jag köpte istället en ny kavaj/jacka? :) sedan gick vi och åt lunch 
(korv med bröd) men kom sedan på att min buss remsa var slut så vi ringde Hs mamma
och hon kom och hämtade oss :) ern extra kram till dig. En ganska oplanerad dag med andra ord. 
puss å kram skumbanan!

                                                 Dagens outfit! :)

         
          
       shorts: MANGO
       tee: koppartrans vs herr
       väska: vero moda
       halsband. dopprecent
                          
                               min nya "kavaj" (inte så bra bilder)

            

         

2008-06-17 @ 13:27:28 Mina outfits! Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Riktigt snygga shorts!

2008-06-17 @ 14:15:28
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: johanna

fan... vilken sånn jävlah snygg väska!älskar faktiskt vera moda!:D puss

2008-06-17 @ 19:51:38
Postat av: Camilla

Supersnygg outfit :)



Ha en fortsatt trevlig dag och titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker!

2008-06-18 @ 13:30:09
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/
Postat av: sofia :)

så, avis på din kavaj. jättesnygg! ;)

2008-06-18 @ 18:47:59
Postat av: Alessandra

heej:)

fiin blogg ville bara säag e sjukt avundsjuk på din been:)



Kram!

2008-11-02 @ 20:54:10

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0