Stan :)

Heej,,! Idag har jag varit s stan me mamma ,, de va jätte
mysigt. Jag köpte ett par vita balerina och ett par beiga
fejk skinn skor/balerina (typ), en ny avslutnings tunika,, ja tror
faktsikt jag har ändrat mig, så ja ska nog lämna tillbaka den förra ja köpte
och så köpte ja en härligt stor ljusrosa t-shirt ja ska försöka att få
in de på bloggen tills imorgon ;)
ja glömde å säja att de typ va maraton ifag inne i stan,, dem e juh skiit duktiga
tänk å sprina 4,2 mil :O hehe ja blir trött bara av tanken,, xD
men nu ska ja gå och lägga mej så puss å kram å sov gott <3

                       I solen mår Klara som bäst! ;) hehe

                 
2008-05-31 @ 23:10:16 Mina outfits! Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,du är för söt!;)

2008-06-01 @ 10:55:56
Postat av: Agnes {enoimreh}

vad roligt! visst är det skönt med sommar :)

2008-06-01 @ 12:58:25
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0