One day in the city.

Tjoosan alla glada!
Dålig uppdatering igen, jag vet.. men jag har haft så mycket kul för mig på senaste tiden så jag har inte haft nån tid till att blogga. Det känns som dagarna går så fort nu tycker jag. Man hinner bara gå upp så är det kväll igen, typ. Anyway. Igår var jag Lisa och Sofia i stan och hade det oerhört trevligt! vi gick upp typ kl halv nio och tog tåget till stan. Där åt vi frukost på ett litet mysigt café. Varm choklad med grädde och bagguett, gott! sen gick vi och kollade i lite affärer och jag köpte ett linne och en kjol från monki :). Dagen slutade iaf med att vi tog en super mega god glass från montis, GODASTE GLASSEN I VÄRLDEN! här kommer lite bilder från gårdagen, kisses!






En liten mix från gårdagen, ha de bra!
2008-10-29 @ 16:56:11 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

det var jättekul! :) vi måste verkligen göra om det snart :)

2008-10-29 @ 17:10:18
URL: http://souli.blogg.se/
Postat av: lisa

det var en rolig dag <3

2008-10-29 @ 17:46:28
Postat av: sissi

Så mysigt ni verkar ha hafft!

2008-10-30 @ 11:15:49
Postat av: ulla

jag älskar glassen på montis ,den är så god

2008-10-30 @ 11:31:56
URL: http://ullizgulliz.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0