Skin väskan.

Tjoosan!
så var de söndag igen och skolan börjar imorgon :(. Jag önskar att
helgen minst var 5 dagar lång... ååh va de skulle va skönt! man hinner juh lksm inte
me nånting på 2 dagar! Igår va Emmy och Julia här och såvde över :) först var vi 
T centrum, och Julia köpte universums snyggaste skor så jag är såå avis på henne 
nu ;) hehe! sen åkte vi hem till mig och Emmy smikade mig och Julia :) haha vi håller
fortfarande på sodär som man gjorde typ när man var 6 men E e grymt duktig så Julia
och jag blev jätte nöjda :D. Sen åt vi lam fillé, vinsås och nån slags getost lasange, muums!
och äppel paj med vaniljvisp till efterrätt. Efter maten gick vi och hyrde film som söög så hårt
så alla somna i soffan, haha! xD så vi gick och la oss å sov till typ 10. en kuulig lö och sön
med andra ord :). Idag ska jag plugga lite och göra en svampstuvning (uch!) som vi har i hk läxa.
tidiloo!

Jag har ju letat som en galning efter en hyfsat stor snygg väska med långt axelband å titta här vilken fin
från top shop! bilden är tyvärr jätte liten men tryck på den här länken så får du se en större bild av den.
jag ska se om den finns på soak.

                              

2008-09-07 @ 13:41:05 Jag vill ha! Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa

den e så himmla fin! ska du köpa den ?

2008-09-07 @ 17:37:37
URL: http://ssoflizz.blogg.se/
Postat av: lisa

den e så himmla fin! ska du köpa den ?

2008-09-07 @ 17:37:48
URL: http://ssoflizz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag kan säga att jag nog hinner med ännu mindre p helgerna, jag tränar gympa 3 timmar både lör och sön. Och det är liksom mitt på dagen, så jag jinner inte vara med kompisar så myk varken före eller efter. :(

2008-09-07 @ 18:33:51
URL: http://www.sofias.devote.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0