striped.

hej på er!
de senaste veckorna har det typ bara blivit ett inlägg i veckan, men det är det jag hinner med just nu, det går i ett hela tiden. I tisdags  fyllde jag år :) och fick mssvis med fina presenter. b.la. ett fint glasskrvibor, en slags tv portal och antenn så jag kan se på tv på datorn, en till skinnjacka, jeans, en kjol, prenomenation på elle, pengar och lite annat smått och gott! ;)
Igår var större delen av klassen i Romme och åkte skidor. En helt oförglömlig resa! alla hade det fantastiskt kul och det var jättefina backar och jättefint väder, en lyckad resa helt enkelt. (förutom att vi var tvungna att gå upp kl fem :S) men det var det absolut värt! Ja, Julia och em körde mest med varandra och vi körde oftast våra små skogs rais, ahaha vi skrata på oss varje gång vi ramade, vilket var imprinsip hela tiden ;) haha!
Hoppas ni får en trevlig helg! ses imorgon om jag hinner blogga då. kram så länge <3



Idag gick jag runt med randigt från weekday, vest, kedjor, väska och svarta jeans!
2009-02-13 @ 23:01:56 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

shnyggt!!!!

2009-02-13 @ 23:14:24
Postat av: Alexandra

oja :D älskar det'!

2009-02-13 @ 23:23:22
URL: http://allexandra.devote.se
Postat av: Lova

fin tröja!

2009-02-13 @ 23:25:48
Postat av: E E B O S A

Sv; Tack så mkt:D! Ibland blir det svårt att hinna med bloggen, se bara upp så du inte förlorar dina besökare bara:D Nattinatt på dig:)

2009-02-14 @ 00:57:18
URL: http://eebosah.devote.se
Postat av: anna

snyggt!



svar: jasså? jag tycker h&ms vårkollektion är riktigt tråkig.

2009-02-14 @ 09:49:41
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Hedvig

sv: men tack vad glad jag blir!



vill ha den där randiga tröjan! jättesnyggt!

2009-02-14 @ 10:40:02
URL: http://lingonskrutt.devote.se
Postat av: Anonym

snyggt hår du har!

tack för kommentaren :)

2009-02-14 @ 14:21:15

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0