helgen.

Helt underbar helg! I fredags efetr skolan gick em och ja till fia och hade det mys. Hoppa på studsmattan, picknik på studsmattan xD hihi vi gjorde världens godaste mango och jordgubsmilkshake! ;) Sedan gick jag hem, gjorde mig iårdning och åkte för att kolla på ebba och Julia med Sofia. Dem dansade nämligen, shiit duktiga!! I lördags hade jag dansuppvisning på morgonen, såå jääkla kul!!! jag älskar vekligen att så där på sen längst fram med en stor publik!! :D jag tror nån kompis mamma filmade. Ska försöka få tag på den så kan jag visa :D. Efter showen gick jag till Frida och vi tog foton i massor! ända tills jag tabbade kameran i marken och objektivet gick sönder.... -.- lyckat! Jag blev som vanligt helt förkrossad i onödan efetrsom Julia och Fridas mamma lagade den. guud vilken lycka!! Sedan iom Julia och vi bestämde oss för att fixa Frida lite. Vi sminkade och fixade  håret jättefint! Sedan gick vi ut för att fota, igen. shiit kul! det kommer bilder snart.
På kvällen kom Fia och vi såg på Robbinson och åt godis i massor! Nu ska jag plugga lite och senare kanske jag ska åka en sväng till stan! ;) puss å kram! <3

ja, så här såh jag ut igår: tights hm, jeansjacka zara, fransväska souk, linne bikbok, converse och lite kedjor.

2009-05-10 @ 11:46:01 Mina outfits! Permalink


Kommentarer
Postat av: stil

snyggt!

2009-05-10 @ 11:58:25
URL: http://stil.devote.se
Postat av: amanda

guud va snyggt!! :D

2009-05-10 @ 14:14:00

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0