En bra dag.

Hejsan!
Igår var det en riktigt rolig dag tycker jag :). Jag hade fullt upp hela dan och kunde därför inte skriva på min kära blogg :(,.. Dagen började välldigt bra vi fick nämligen håltimmer efftersom vi har i läxa tills imorgon att gå ut att leta växter och sånt i skogen. Så vi fick börja 9:25,, de va skönt. Vi slutade skolan kl 13:20 så det var också en kort dag. Effter skolan gick jag på piano och min kompis fia följde med och lyssnade. effter det gick vi hem till henne och åt mellanmål och snackade om allt möjligt, det var mysigt, och sedan var vi tvungna att leta fakta om Mikhael Jackson eftersom vi ska föredrag om honnom imorgon. Men eftersom jag gillar honnom så mycket så var det inte så jobbigt.Efter det gick vi ut och studsade sdudsmatta!! som jag älskar! (det var jätte fint väder) och jag klarade faktiskt en pik volt ;) hehe. Sedan gick vi ut i skogen och letade efter växter och joks. Vi var i sgogen i typ en timma sen var jag tvungen att gå hem och äta middag. och efter middagen skulle jag och Julia på basket träning med NITITREORNA!!! snacka om att vi var närvösa, dem e ju aas bra. Men det gick ganska bra ändå och både julia och jag tyckte faktisgt det var ganska kul.
Träningen slutade kl nio och då  cyklade vi hem och jag gjorde en choklad milkshake och tittade på klass 9 A med familjen. Ett mysigt slut på en härlig dag!


image31         <---  fia å jag      image32  <- ja å julia  
2008-05-07 @ 18:09:52 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: en tjej

Vem är du av Bild 1 ?: åt vänster eller höger ? :)

2008-05-09 @ 13:16:28
Postat av: KLara

haha den brunhåriga,, men båda bilderna e gamla haha
puss på dej

2008-05-09 @ 19:09:25

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0