Heeej!!

Hejhej! Förlåt verkligen för att jag inte har skrivit på länge men det beror
inte på att jag inte har årkat lr så utan de va juh så att bloggsidan hade flyttats
och de fattade inte jag för än jag gick in på min hotmail och såg de nya mailet
om att det hade flyttats. Men nu är allt frid och fröjd igen :). Den här helgen har vi
baskettunering! och det har gått jätte bra så idag kl 16:45 spelar vi FINAL!!!
Igår va ja och tjejorna hemma hos Dorna och såg på melodi festivalen och busringde.
Hahaha de va as skoj en gång ringde Mariam å bá (utlensk dialekt) -blabla aa och jag vill 
sjunga en låt för dejj tjooohöö aaaa naalaoo babalabala hehe vist var den bra :) han bá
- skiiit bra haha kan du sjuna den igen? -aa visst! :) "hon sjunger igen" - han bá åå fett
bra den ska jag lägga ut på youtube xD haha de va AAAS kul!"! I torsdags hände det också en
rolig/läskig sak fr 2 av mina kompisar. Hela klassen va ute och letade blommar i en skog (till biologin)
"booring" iaf mina två kompisaar gick ett annat håll en va ja gick. Dem satte sig ner å börja 
 räkna hr måna blommor dem hade å då kom en "full" gubbe genom buskarna och närmade sig dem
han bá: -hur kmr man ut från den här jäävla skogen? Lisa: aa men gå dit typ så kmr du ut.
-E ni menniskor?,, xD - ää aah,,  -han kollade på blommarna å sa - hit me en cigarett.
 - vi har inga cigaretter. - Men va faanh gemej en cigarett -vi har inga,, ää vi måste gå nu hejdå
- Men faanh verst va ni va trevlia daaa!!  haha asså snacka läskigt :S fast ändå ganska kul hehe
puss på er alla!!  

                               
2008-05-25 @ 10:53:33 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Lissa

ja vet skit läsligt :O

2008-05-26 @ 17:23:05

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0