ljuvliga FREDAG!

Hallo every one!  fett skönt me fredag igen!! Idag har jag varit i TC me Emmy och Julia
och jag köpte ett par coola örhängen :). Sedan var det meningen
att ja Fia Em och Jullz skulle vara hos emmy och käka middag och ha tjej kväll. men Julia
var tvungen att ställa upp och dansa på vårshowen och då hänkade jag:).
fast biljetten kostade 60 spänn :(. JUlia var AAAS grymm vrkligen och många andra också
och på söndag ska jag dansa på vårshowen inför 200 pers, pirrigt :S.
aja den gick vi hem till Julia och åt donken mat, muuums hehe ja vet onyttigt men
jag älskar tjockismat haha.Sen va vi inne på datorn och Julia visade en rolig bild som hon hade fått
av killen hon elite intreserad av. Apropå kärlek vet ni va!! Idag hände något typ ofattbart!!
Det var en kille från min förra klass som rinde mig när jag inte var hemma :(. Och sa typ så här till mamma : hej får jag prata med KLara? M: näää hon e inte hemma men vill du ha tel till hennes kompis? Killen: ää nää de e lungt.
Mamma: aa men ska jag hällsa henne något da? killen: aa men du kan ju säja att jag e kär i henne.
:O asså snacka skruvat! haha jag fick värsta shocken när mamma berätta.
Aja nu måste jag gå och lägga mig så sov gott allihopa :)

                               image52
2008-05-16 @ 23:51:47 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

hihi vad gulligt! men vet du inte ens vem det är eller? :) kan du inte visa lite av alla kläder du köper, det är kul! älskar dig också, alltid

2008-05-17 @ 11:18:39
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: Klara

haha ja vet de va fakiskt fett gulligt joo jag vet vem han e, hehe han sa de.
joo jag ska visa mina kläder så fort jag har fattat hur man lägger in bilderna på datorn xD haha.
puss lämnar dig aldrig Agnes

2008-05-17 @ 11:41:00

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0