Fredag, snart Lördag.

Tjoosan på er!
Hur mår ni? Jag mår helt perfekt! ;) Idag har det som vanligt varit skola
och efter de så gick Julia och jag till Tc och köpte precent till Frida. Sen
rulla vi hem till Julia och åt pizza, cola, chips och godis. kan det bli onyttigare?
hmm, tror inte de xD, haha! Vi tittade också på film och tog en hel del kort, mys!
Nu e jag trött och imorgon blir det basket match! roligt. Nu är jag grymt trött, ska nog gå
och lägga mig. Men vi ses imorgon, sov så gott, puss å kram skumbanan!


hmm, så snygg man kan vara då! xD

2008-09-26 @ 23:23:50 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

söt bild!

2008-09-27 @ 00:29:12
URL: http://elinenghed.blogg.se/
Postat av: mathilda

Din blogg är sjukt bra!;),men den skulle vara bättre om du gjör veckan/årets/dagens lista.(dagens=dagens outfit,frisyr,smink o.s.v)!;)kolla in "www.gladasara.blogg.se"så förstår du var en lista är,den kan innehålla en massa dagens...)kraam<3

2008-09-27 @ 13:54:26
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 11:16:34
URL: http://www.jessi.se

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0