Kelly konserten! <3

I fredags var den stoorA dagen!! :) när jag slutade skolan åkte jag in till globen för att stå och köa med AGNes vid annexet :)  vi möttes kl 14:40 och i kön spelade vi kort, (gurka och vänd 10!) snackade, åt godis, kakor äcklig baguett och muffin. (hehe vi e onyttiga) sen räffade vi 2 kuliha tjejer i kön och den ena skulle få träffa Kelly innan konserten!!! :O snacka om att jag blev aviis!! när det började närma sig innsläpp vi oss i kön och gissa vad, vi kom först! Men sen när vi skulle lämna våra grejer i gaederoben sprang en massa folk förbi oss! :( men vi kom iaf på första raden :) när vi väl kom in blev det änu mer väntan och effter ett tag kom ett skånskt förband och spelade xD haha dom var fett sköna. och sen tillslut kom Kelly in! Jag skrek som en galning och det var såååå häftigt asså!
det gick inte att avgöra tiden där inne det kändes osm tiden bara rusade iväg fast samtidigt så kändes det somen evighet, hehe spelerill de va iaf de rooligaste på länge och när konserten var slut åkte vi till mig och Agnes sovde äver :)
Bästa dagen på länge och jag glömmer den aldrig! <3
jag har en massa bilder som kag vill visa men det är något fel på min blogg så jag kan inte ladda upp bilder :(
men så fort det fungerar igen så ska ni få se en massa bilder :)
2008-04-13 @ 13:01:58 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

lyllo dej

2008-04-29 @ 19:25:56

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0