Hemma....

halloj!
nu är jag hemma från kroatien! Det har varit en av dom härligaste
veckorna i mitt liv, serriöst! jag har solat (blivit ganska brun faktiskt :),
badat, snorklat, åkt ut tilll en ö och haft de bara shill ;) helt suveränt
men nu är jag (som vanligt) inte hemma länge till eftersom vi åker till
östersund idag kväll så de blir inte mkt uppdatering denna vecka heller
och inte rästen av hela jumli heller.. :( eller joo de blir säkert något inlägg
här och där. Ha de bäst!
todiloo!

 
Här är ett av kapen jag gjorde i kroatien, jag är en smula kär i detta linne
med alla dessa knapp lookies ;).





2008-07-13 @ 20:50:39 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

åh herregud var brun du är!! :O jag fick en chock när jag såg dig på bilden. vet du hur avundsjuk jag är på dig eller?! haha, du är ju värsta negern ;) jag menar inget taskigt. det var jättefint och du var jättefin och linnet var jättefint! kram och puss <3

2008-07-13 @ 22:12:38
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Klara

åå agnes va du e sööt! <3

du e också bäst å finast,

puss!

2008-07-17 @ 16:21:06
Postat av: Anna-panna

shiiit klara värsta brownie :D <33

saknar dej klinker xD haha <3333

2008-08-05 @ 19:18:25
URL: http://erikssonfjollan.blogg.se/
Postat av: lisa

gu va brun du e ! Linnet e jätte söt. ja e verkligen avvis !!

<3

2008-08-12 @ 20:22:45
URL: http://ssoflizz.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0