Nagelprylar!

     kolla in mina nagelprylar! dem e faktiskr sjukt bra!
     Mina nagklar har redan blivit snyggare efter att jag använt 
      detta! :) 
      i årdning från venster heter dom: nagel peeling, mjuk borste,
       fil, megashina polerare (naglarna blir hel glansiga :) sesam olja,
      bas lack och topp lack. Alla dessa grejor rekomenderar jag skarpt!
      De kmr från depend och man köpa de på tex Åhléns! :)
      Ha en härlig kväll me mkt godis å gott ;) hähä puss puss <3

         
2008-06-13 @ 20:46:32 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

kanske borde prova det där ;) mina naglar är ju så fula och skivar sig bara!

2008-06-13 @ 22:36:34
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0