the day before tomorrow.

Tingeling! Kom nyss hem från Julia, hon var utelåst så jag gjorde henne lite sällskap. Vi gick till en äng och tog massor av foton, de kommer upp på bloggen inom snar framtid ;).
Igår hände det en rätt så läskig sak där jag bor. 10 pers blev knivhotade i näsbypark vid nio tiden och just då var jag och Julia ute på bryggan och åt ben & jerrys :P, mysigt var det men så här i efterhand blir man ju lite skraj.. :S!
pussar och dunderkramar <3
Två bilder från igår ;):


Min och Julias nya favorit! :P
2009-08-10 @ 19:36:22 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: HEDVIG

sv: åh tack! :D



mmmmm... min favorit B&J med!!

2009-08-11 @ 11:17:54
URL: http://lingonskrutt.devote.se
Postat av: Madde

åh, nu blir jag sugen!

2009-08-11 @ 14:24:10

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0