bilder från Kroatien [ Åland.

Hej, nu är jag hemma från Gotland, har varit där i 2 hela veckor
nu och det har varit helt fantastiskt, Strålande sol varje dag! och
igår var vi på ett kneippbyn på vattenland med våra kära vänner från
Uppsala som jag inte tråffat på två år!! hur kul är igentligen inte det att
få träffa dom igen? Men nu är jag som sagt hemma, men som vanligt inte
länge till... Jag ska nämligen till Åland på basketläger i en vecka :) kul vah!?
AÅ vi åker tidigt imorgon citti med åland färgan och det blir säkert en hel del
shopping av godis på taxfree! xD haha, 
 
                     här kommer några bilder från Kroatien


vi hittade några söta snäckor som det visst bodde äckliga djur i xD

en fin badstrand vi badade på,

jag går på stadens gator i fula strandshorts xD

Klas fick ett nytt syklåp och ser en aning drågad ut, så om han ser denna bild
får jag nog ett kok stryk xD haha men men sånt får man ta.

kanske världens godaste glass!?

laddar kanske upp fler bilder senare men ni får ha de bäst!
 vi ses om en vecka
puss å kram skumbanan

2008-08-02 @ 13:50:12 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna-panna

haha ooh sexig klara, stackars klas. haha

älskar dej klara.

2008-08-05 @ 19:14:42
URL: http://erikssonfjollan.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0