Barnvakt.

tjeenixen!
Nu har jag precis kommt hem från världens sötaste små barn, eric och Lisen, jag har
nämligen suttit barnvakt :) 3 timmar satt jag barnvakt och jag får 50 kr timmen
så jag känade 150 spänn! inte så pjåkigt vah!? :) jag och Lisen har typ pratat tvärtom språket
hela dan! xD haha snacka om jobbigt och Lisen kiknade av skratt varje gång jag pratade
som vanligt, så man kan inget annat en att skratta med, haha!<3 Nu måste jag plugga svenska
ordklasser och hemkunskap,
-booring!? - Jupp! xD Todiloo!


Här kommer en liten bild från hardrock café i lördags, man ser  "dock" inte så mkt av mig
men jag e den "blonda" med cawboy hatt och röda läppar haha ser en smula drågat ut, men mem
den bilden bjuder jag på idag! :) puss <3
2008-08-28 @ 18:23:06 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

haha snyggt klara ;) <3

2008-08-29 @ 18:11:04
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0