ben och jerry chocolate funge brownie.

Tjenixen!
så var lördagen nästan slut.. :( bästa dagen på hela veckan tkr jag.
Idag har jag varit med bästis Julia och vi har vart i Tcentrum och
tjocknat i mängder med godis, haha, är det lördag så e de ;D!
sen åt jag middag, oxfilé med ungsbakat potatis med vinsås, muums!
men jag är ju som sagt förkylt så jag känner knapt nån smak på det jag äter :(, suck
ajah, sen åkte vi och hyrde film (kid svensk) och det var faktiskt en jätte mysig film!
och nu sitter jag hemma och bloggar å är på väg ner för att äta ben och jerry chocolate funge brownie,
ååh den e såå god, absoluta favoriten! ses imorn, puss å kram skumbanan! ;D

                                  

                 
          ben och jerry chocolate funge brownie är nog ett av det godaste som finns..
                          ska nu gå ner och glassa i ben & jerry! muums,

2008-08-30 @ 22:48:13 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt bakrundsbild!:)

2008-08-31 @ 19:13:50
Postat av: hanna

gå in på "www.veckorevyn.com"där hittar du allt du söker: om mode,kärlek,hälsa,stilar,hetaste färgen i höst m.m :).

2008-08-31 @ 19:57:58
Postat av: Anonym

Jag tycker du skriver alldeles för lite,skriv mera!;)<333

2008-09-01 @ 12:59:12
Postat av: klara

haha va kul att du vill att jag ska skriva mer, och jag skrver så mkt jag hinner men försöker att åtminstonde hinna att skriva en gång om dan, todiloo! <3

2008-09-01 @ 19:53:22
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: maja

okeej,men det låter jätte bra,vad snällt att du ens skriver.jag tycker din blogg( konstigt nog) är sjuukt bra!:D.kör på den stilen i fortsättningen.;)

2008-09-01 @ 21:28:55

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0