Grått.

tjenixen!
Idag har det varit såå uselt väder, suck! här i stockholm har det
regnat mest hela dan och solen har inte sets till en ända gång :(. 
Jag har varit hemma å shillat lite
och så var jag en sväng i T:centrum för att köpa lite nya skol prylar.
Kom också hem med ett halsband som jag slog till på för 9.50
det kan man snacka om bra priser! :) hehe ;D 
ha en mysig kväll todiloo!
 
Dom här skorna från whyred e så grymt snygga! sjukt hög klack är det också
så jag kan inte gå i dom utan att se ut som en stel pinne, suck,
skorna är föresten mammas.  


                            

2008-08-17 @ 18:17:17 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia :)

aa, dom e verkligen jätte snygga. önskar jag var lite bättre på att gå i klackskor och va lite rikare. då skulle jag ha dom där skorna jag me. hihi! ;p

2008-08-18 @ 13:22:10
URL: http://ssoflizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet :( jag som trodde att sommaren inte var lixon redan slut..:)

2008-08-18 @ 19:46:26
Postat av: Rebecca

Åh, vad fina! Fast, som sagt är det rätt svårt att gå i högklackat...

2008-08-18 @ 20:23:48
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0