Hemma.

tjenixen!
nu är jag äntligen hemma igen. Jag har nu varit på Åland
på basketläger i en vecka och det har varit hur kul som hällst! :)
Det har varit 3 pass pär dag och jag har träffat massor av nya 
roliga personer ;)! Men nu blir jag hemma resten av "sommaren"
vi börjar skolan nästa torsdag, härregud va tiden går fort ;.(.
Och nu är vädret också piss! det är mulet och regnar regelbundet, så nu 
får man snart ränsa ut sommar kläderna :( och förhoppningsvis in med en
hel del nya höst kläder! :) 
Ha en fin dag todiloo!

                    
    nicols klänning är sååå himla söt, men den här veckan har det varit  så himla
          trist väder så jag har inte använt klänning så en ända gång!, suck. Men man får
                                väl ändå hoppas på att vädret ska bli bättre :)
2008-08-10 @ 13:43:51 Jag vill ha! Permalink


Kommentarer
Postat av: giessle

sluta!..du får vell inte hoppas så,även om vädret är inte så fint kan man vel ändå ha klänning!:P<33

2008-08-10 @ 15:42:58
Postat av: Klara

ja, det är juh klart, vem vet den här veckan kanske det blir mkt finare väder! :)

puss, ha en fin kväll <3

2008-08-10 @ 18:56:03
Postat av: gisele

Detsama :):):)

2008-08-12 @ 18:49:21

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0