Marinblå.

Tjenixen!
Så va skolan igång igen efter en skön helg. Ja e fett närvis nu
inför åttan, lksm betyg å allt, men jag hoppas att det går bra
och att det inte är allt för mkt läxor och prov. Inget spec har hänt
idag mer en att vi har fått en hel del nya lärare, kul! Ha de bra
todiloo!


Jag gillar den här outfiten otroligt mycket, sådär lite lagom avslappnat. Väldigt enkelt och lätt för en vanlig shoppingdag liksom. marinblå Tunika, lång bekväm kofta, Rayban brillorna, flipflops och mängder av armband. Söt är hon den där Vanessa Hudgens :).

2008-08-25 @ 19:19:41 Jag vill ha! Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

tudiloo :)<33

gå in på www.lindsaylohan.blogg.se.

tror du hon är riktiga Lindsay Lohan eller bara fejk?skulle blitacksam för svar.:)

2008-08-26 @ 17:49:47
Postat av: klara

haha vilken skämt säger jag bara! för det första: om det hade varit riktiga lindsey lohan hade hon haft 100 ggr fler komentarer. och för det andra så är det blogg.se, "se" står för sverige och lindsey lohan bor ju inte direkt i Sverige! xD ha de bra puss å kram!

2008-08-26 @ 21:59:27
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så att du vet,räcker det om jag älskar din blogg ,den är så fantastisk -intressant och bra blogg!du varierar med olika händelser,sätter in foton,som är väldigt trevligt att kolla på.Ja,helt enkelt tycker jag din blogg är näääst bbbbbbbäääääääääääst!!!!!!!!!!!!!!:P:D puss å kramfrån mig!

2008-08-28 @ 17:58:13
Postat av: KLara

ååh guud va glad jag blir! tack så jätte mkt, de e verkligen kul att få höra sånt. Puss å kram å ha de bäst!! <3

2008-08-28 @ 18:09:48
URL: http://klaras10.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0