Vilken härlig helg.

Hej hej!
Igår han jag aldrig blogga något för jag hade fullt upp
hela dan! dagen började med att jag gic upp och tog en duch,
och smörjde sedan in mig med en body lotion med jordgubbs
doft från body shop, himla gott luktar den ;D! sedab åkte jag, D, och J till
TC och köpte en parfym och lösögonfransar till emmy, hon har ju
fyllt år och hade bästaste festen igår! :) Det var meningen att alla skulle vara
utklädda till kändisar men så blev de typ bara jag som var utklädd, jag måste
visa en bild på ur jag såg ut, härregud! xD jag var utklädd till dolly parton med
värsta boopsen! haha. när jag kom till emmy så visade det sig att vi skulle åka nån stans
och gissa vart!! hardrock café!!! haha snacka pinsamt, där kom jag me värsta boopsen,
 knallgul peruk, cawboyhatt och rödaste läpparna ever! haha.alla skrattade och glodde på
oss haha men lite kul va de faktiskt :) och i bilen hem hade vi disco i bakluckan med högsta volym
och vinkade och slängde slängkyssar till alla som åkte förbi, haha snacka om att vi hade kul!
ha en härlig söndags kväll, todiloo!


body shops body lotion luktar himla gott! muums,
2008-08-24 @ 18:52:09 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å,du måste langa den bilden här på bloggen klara.:D<33

2008-08-24 @ 19:58:37
Postat av: Agnes {enoimreh}

åhh vad roligt du verkar ha haft det :) vill gärna se dig som dolly parton, haha XD

2008-08-24 @ 20:06:52
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0