Kroatsien!")

heeej!
Nu är jag hemma igen men det blir inte mkt hemma för min del
eftersom vi har bestämt oss för att åka till kroatsien imorgon, kul vah!?
jag har lovat mig själv att bli bruunush ;) så jag kmr att sola mkt!! 
jag kommer inte hem förs än på lördag så det blir ingen uppdatering denna
vecka heller... :(  ajah, men ni får ha det bäst allihopa
puss å kram skumbanan! <3
todiloo!

            
                         visst blir man sugen på att bada i detta blå vatten!?
2008-07-04 @ 20:54:10 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

åh vad fint det ser ut :) hoppas du får det roligt!

2008-07-04 @ 22:29:21
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Nene

h, så roligt :) ha det så bra där i Kroatien.

2008-07-05 @ 13:11:48
URL: http://nnene.blogg.se/
Postat av: johanna

Men vilken rulle du har.;P Vad kul att du har så jäkla fullt upp hela tiden haha <3.kram på dig!

2008-07-07 @ 18:49:50

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0