barnvakt!

Ja glömde å säga att jag satt barnvakt åt världens
gulligaste lisen och Erik igår kväll, vi hade jätte kul och lekte
dunken, banan kull, tomtesmyg, twister, spela vem där och slutligen
tittade vi på lilla jönsonligan, mysigt vah!? haha xD inte nog me det, jag fick
240 kr och ett sött vitt linne, att man kan vara så snäll!
Idag hittade jag också ett par gammla solglasögon i mammas låda :)
puss å kram skumbanan <3

          (tryck på bilden)
   detta linne fick jag av Lisen och Erik :), tack!

         
och dom hära brillorna hittade ja i en gammal låda
     e dom inte hel coola!? xD
2008-06-06 @ 18:02:28 Klara shoppar! Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia :)

guuuh, va snygga saker! lycko dej som får va barnvakt åt en så snäll familj... :)

2008-06-08 @ 13:41:17
URL: http://ssoflizz.blogg.se/
Postat av: Amanda

härliga grejer :D

2008-06-10 @ 22:15:09
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0