Godmorgon lördag :)

god morgon lr god etermiddag!? jag vaknade iaf ganska nyss! xD
idag ska jag vara med en vän och ha mysigt,, vi ska nog ta en sväng till
centrum och sedan kanske gå på picknik! :)  ska ni göra ngt kulligt idag?

ni måste trycka på den här länken för det är ett jätte läskigt "spel"
det går ut på att du ska hålla den lilla fyrkanten innanför det blåa
fällten, du får inte nudda det svarta! när du kmr till bana 3/4,
va då berädd på att något läskigt kmr att hända, mohaha!! en sak till
ni måste ha ljud på annas blir de inge kul...
ni får säga sen om ni blev rädda!! xD


glöm inte och se denna film i kväll! den är faktiskt ganska bra!
den går på 4:an kl 21:15 tror jag ha en härlig dag!

todiloo!

2008-06-28 @ 12:45:13 Filmer, Permalink


Kommentarer
Postat av: amandasundgren

rosa och söt blogg ^^ ha en finfin dag, kram

2008-06-28 @ 13:39:02
URL: http://amandasundgren.devote.se
Postat av: Anonym

Amerikansk smörja!USCH!!!

2008-11-17 @ 17:35:50

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0