heej söndah kväll!

tjeenixen! hehe ;) Idag har de varit världens bästa väder!
jag har varit med min kära vän Dorna och vi har haft de jätte kul tkr jag.
vi har varit på picknik, badat i cracy dazy (typ som en vattenspridare),
spelat guitar hero, jobbat matte, spelat kort mm hehe vi har hunnit me
mkt vi.
Igår va ju jag och mamma i stan och här e lite saker ja köpte:

De här blir avslutnings klänningen, socker söt e den tkr ja!

 <-mönstret



   <-cool pösig tröja ;)

   <-enkla balerina! :)
2008-06-01 @ 22:09:56 Klara shoppar! Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

vad fina saker! men nej, jag har inte ringt till dig och låtsats vara... vem då?! haha

2008-06-02 @ 08:27:38
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw...vad du är så söt på bildera högst upp hahah§

puss

2008-06-02 @ 16:19:45

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0