Luck! <3

Jag är ovanligt lycklig jusst nu,, även fast det spöregnar här utanför
mitt fönster (typiskt midsommar) jag har precis varit ute och sprungit
i regnet i min nya jeans jacka och blommster kjol med min lillebror! xD kuulich<3




                

min nya jeans jacka från zara, jordgubbstårta, mammas gamla klocka och guld kedja,
blommster kjol och gullvivebukett och hallonröda läppar..
                         Min midsommar på ett smultronstrå!
                  

2008-06-20 @ 19:21:09 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa

vilken rolig midsommar du hade

2008-06-20 @ 21:20:17
URL: http://ssoflizz.blogg.se/
Postat av: sau

åh så härliga bilder och fin jacka!

2008-06-21 @ 01:14:01
URL: http://sau.blogg.se/
Postat av: mischa

åå,vad sommrig du ser ut!jag blir "avis" för att inte jag hittar sån fin jeans jacka!men jag har en svaart istället.;)..fast den känns inte sommrig ju!...men jag kör på koftor..haha.§

2008-06-26 @ 14:42:10

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0