moorning,,,!

Halloj! en dag kvar till midsommarafton! kuulich <3
min familj ska åka till skansen och jag har kommit på en idé!
wanabe chals ingvard (ja vet (!) haha xD. men titta jag funderar
på att bli korvgubbe haha, men serriöst det är säkert jätte många som
vill köpa (kanske i mina drömmar, men iaf)! fast först måste jag kontakta skansen
och fråga om jag får stå
där och grilla korv... håll tummarna för mig ;)  haha puss å kram skumbanan! <3

                           KLARA                         GOSE          KORVGUBBE!!!!!!?? HAHA

 
2008-06-19 @ 12:28:04 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du kännar mkt pengar ( =

2008-06-19 @ 12:32:29
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra midsommar :D

2008-06-19 @ 17:42:44
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Klara

åå tack det samma!!

hoppas att alla får det jätte mysigt

puss på er <3

2008-06-19 @ 22:41:46
URL: http://klaras10.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0