test: hur rädd är du?

här kommer ett litet test,,, hur rädd är du? xD fick du flest A, B eller C?
ja fick flest A och de här var min komentar:
Du är varken för rädd eller för modig, du har säkert kompisar som tycker
att du är lite feg ibland, men det är trots allt nyttigt att vara rätt för vissa saker.
 Det är ju en överlevnadsinstinkt! Så fortsätt precis som vanligt, dina kompisar
har helt säkert massa saker att lära av dig. 


  fråga mig inte vem det är! xD haha!
2008-06-08 @ 20:20:25 tester! Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,den var ju så rolig!gör mer sånna dära tester;)(<3)

2008-06-08 @ 21:59:42
Postat av: sofia :)

haha! kul! jag fick mest c, vilket betyder att jag inte alls är rädd. (vilket jag faktiskt är...) :)

2008-06-09 @ 18:07:44
URL: http://ssoflizz.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0