Bästa daagen!

Ja å Agnees har haft de fett kul tor-fre så du anar inte!!
Dag 1:
Först kom du och mötte mig vid T-centralen och sen åkte vi hem till dig och fixade den hära sketa snygga bloggen till mig :). Sedan åt vi aas goda potatisbullar haha bara fr att ja älskar de jue  xD. AA men iaf sen åkte vi till fett grymma VELLINGBY "citty" hehe och Agnes köpte väärldens söötaste väska!! (AVIS!) och ett skiit snygt bronze buder :) Ja hitta tyvärr inget bra :( men kvällen va int sluut än :) först gick vi och åt jätte gooda mackor på ngt kuuligt ställe å träffade Agnes kompis Jossan i kön :) först gick vi till donken men de va så sjuukt mkt folk där.. de va ju typ ett nytt mode hus som hade öppnat men men de va så mkt folk så vi årkade inte stå i den där långa kön å lyssna på vita gipsgubbar som stod å spela trummor, haha xD. Ajah sen gick vi och såg på spiderwick och vi vart fett skraja **/ hehe vi e jue lite omogna dåra men den va jätte mysig :). Sen åkte vi hem och planerade till Kelly Clarkson konserten!!! de ska bli sååå skojjj, längtar aas mykt! den vart vi typ trötta å satte oss vid Agnes köksbord och mös me te och varm choklad och spela kort :) sen gick vi å la oss å prata lite, vi va ju så sjukt trötta effter den långa dan så vi somna typ 00:45.
Dag 2:
Bara för att Agnes och ja e skysovare så vakna vi 11:20 xD vi ba typ shiit va klockan e mkt å så gick vi upp och åt frukost de vart mackor å ja fick den sissta yoguhrten :). Sen spela vi sims å gjorde värsta lyxiga familjen å Agnes spelade lite pjano för mig :) hon e så himla duktig ju! sen åt vi billys pizza ja =äälskar <3 (A)
sen åkte vi till globen för att kolla in vart Kelly Clarkson koserten skulle vara och vart vi skulle köa. Man måste ju vara bra förberedd! :). Sen va ja tvungen att åka hem för att hemta min hund Lipton på dagis =(. 
Agnes å ja hade de verkligen sååå bäst!
2008-03-28 @ 17:35:18 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

hihi jaa det var såå kul :) längtar så jvla mkt till konserten bästis (L) vi kommer ha de sååå najs ;) puss och kram på dig

2008-03-28 @ 18:23:08
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: klara

jaao de ska ju bli fett skooj! släpper dej aldrig bbästish

2008-03-28 @ 20:09:20
URL: http://klaras1
Postat av: METROBLOGGEN!

HEEJHEEJ :)snälla..om du vill rädda vår jord till att bli varmare/kallare , då kikar du in på bloggen:"vaanilj4.blogg.se" där hittar du bra tiips ;)vi är oerhört tacksamma om du vill hjälpa oss :D ps. loova att kolla in bloggen!

2008-04-02 @ 17:00:32
Postat av: anders

heej !! jag tyckte din blogg var jätte fin. du kunde lägga ut den på goggle och käna lite pengar på den. :)

2008-04-26 @ 20:33:33
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: anders

hej ! jag glömde säga min blogg sida. om du undrar hur jag lärt mig Svenska så gjorde jag det på en kurs när jag besökte Sverige.

2008-04-26 @ 20:37:54
URL: http://www.anders.com/
Postat av: KLara

åå va kul att du gillar min blogg :)
hehe jaa jag kanske ska lägga ut den på google
pussar :*

2008-04-27 @ 19:30:40

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0