ellos.se :o

hej å hopp "gummi snopp" hehe frlåt de va lksm de första jag kom å tänka på
när jag satte mej å börja skriva :). Idag har det inte hänt något spec alls... tråkigt
de e världens sämsta väder ute å jag har precis varit ute och cyklat i regnet
(inte mysigt), vet ni jag var alldeles nyss inne på ellos.se å jag hittade faktiskt ganska
mycket snyggt :O jag brukar nämligen inte göra. Jag tänkte att jag skulle visa lite av de
kläder jag gärna skulle vilja beställa ;)  buumbi kraaamar frän mej <3


   

Klänningen skulle vara jätte söt och ha på skolavslutningen tsm med
ett par vita kilklackskor tkr jag och shortsen va såå grymt heta asså lr hur?
2008-05-20 @ 15:16:07 Jag vill ha! Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaah,kolla in på gina tricots klänningar o shorts,alla vill verkligen typ ha sånna haha,(vem vill inte).puss

2008-05-22 @ 19:51:34
Postat av: KLara

hehe aa lr hur,jag hoppas att alla läser denhär kom-entaren för de e nämligen så här att jag inte kan LOGGA IN på blogg.se. De e därför jag inte har skrivit ngt på länge vet ni vad de beror på? pjush<3

2008-05-22 @ 21:06:30

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0