fredag,,

Halloo!
E dag e de fredag, fääätt skönt tkr jag. Idag har jag haft det trevligt. Den sista lektionen var Idrott och då hade vi fridrott, sååå kul! fast när vi körde längdhopp han jag bara hoppa en gång :(,, ajah vi kmr ha de flra gånger.
efter skolan gick ja emmy och jullz till Täby centrum och satte oss ute i solen och drack iskall kola med is,, mums ;). Sedan gick vi hem till Emmy och hade picknik på hennes trädgård och pratade och spelade kort. Efter det så lekte vi dunken haha ja vet vi e lite omogna dåe men vi tkr de e skit kul fast jag had e "såklart" dem sämsta gömställerna så jag blev han hela tiden, haha! jaanoch sen spelade vi kluedo (de  ee typ ett dektetivspel)
Sen var det då tänkt att jag skulle sova över hos Emmy men så blev de inte för att jag var tvungen att gå hem och se till Lipton eftersom resten av familjen skulle på ngn basket fest,, ;( så nu får jag vara ensam...booring!
aajag nu har jag inte så mkt mer och berätta. Ha de bra alla mysiga, pjuush <3

Idag blev jag faktiskt liite brun när jag var ute i den härliga solen!

                           image33
2008-05-09 @ 19:05:47 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: emmz o jullz (o

Du skulle vart här! tjena klaaris...Lääget broshan?
Joo de e schysst puckar... eller schysst puckad???
Vi saknar dig, puss gullet!!!

2008-05-09 @ 21:23:11
Postat av: Klara

aa haha sööötizar ja önskar att jag var hos er!
Älskar er jätte mkt! vi kanske ses på sön?
puss på er

2008-05-10 @ 00:11:58

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0