Michael Jackson <3

Michael jackson är bááá såå himla grymm asså!
han dansar som ja vet inte vad lksm helt fantastiskt och
sjunger såå coolt jag e verkligen så himla avis på honnom ;/ hehe
när han va liten va han ju så söt men nu har han juh typ gjort 100
plastikoperationer och ser ut som värsta sombin :(  men han e iaf min
största idol just nu e de någon som håller med eller inte?
På tor ska jag å min kompis fia göra en redovisning om
honnom, de ska bli kul tycker jag :)
Idag har det inte hänt något spec mer en att vi har haft idrott (jag tkr idrott e sketa kul:)
vi hade löpning och fotboll, kul! och på fredag ska vi kanske ha fridrott! de ska bli jätte kul tkr jag.
ha de gött alla där ute och puss och kram

image30                <---- söt lr hur?
2008-05-05 @ 18:28:10 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

SSåå bra!älskar honom!!:P

2008-05-07 @ 17:19:26

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0