VÅRSHOW!!! xD

God morgon söndag.
Idag är det söndag å skolan börjar imorgon men det får inte hindra mig
och deppa för idag är det nämligen vårshow= uppträda för 200 pers snacka
om KUUUL!! fast det e lite pirrigt :P. Jag längtarv så jag håller på å dööö!
Jag och Dorna ska mötas typ en timme innan det börjar och göra oss fina! :)
vi ska ha röda kjolar som e ganska korta (fula) och ett sött linne som också e rött
me spets... kanske inte världens bästa matchning hehe. Men de e inte vi som bestämmer
vad vi ska ha på oss :(. Dorna å jag ska locka håret och ha typ överdrivet mycket glitter på oss
så de syns ;). Men nu ska jag snart börja ladda! hoppas ni får en mysig daag! puss på er <3

Här ska ni få se på en bild som e från 2006 på vårshowen

 
                  image60
2008-05-18 @ 12:06:44 Klaras blogg Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0