Vilken härlig dag! ;)

heeej! Ida har de varit skkeeta skojj!" vi började "skolan"  kl 8:20.
(vi hade nämligen inga lektioner)
 Vi möttes på ett ställe som hette norskogs. Där började vi me att ha
brännboll de vah alla sjuor som va me :). Våran klass förlora hehe ,, ;( men de gör inget
för sedan var de STAFFETT!!!! xD de va jätte kul å vi vann! hehe vi e fett stolta, haha
sen va de lunch, jag hade me mig pastasallad, choklad och en god dricka. muums
efter de kom de roligaste på hela dagen vi skle nämligen bada! de e typ poler där
och nästan alla badade å hade skiit skoj,, de va 17 grader (ganska kallt) så vi basta typ 100
ggr. efetr skolan gick Julia hem till mej och hon lärde mig en ny dans :)

puss å kram skumbanan xD

 här badade vi --->
2008-05-26 @ 19:44:43 allmänt, Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0