All I want for christmas this year.

Tjoosan !
Det snöar utanför mitt fönster just nu, jippie! fast det är snöblandat regn så snöflingorna smälter så fort de landar på marken :(. Nu är det ju snart Jul!, hjäälp vad tiden går fort. Det var ju nyss sommar!?
I helgen har jag umgåtts med bäste Julia och vi har haft det jätte kul. Vi har blandannat kollat på filmen dagboken som var jätte sorjlig, jag satt och störtböla typ halva filmen, hehe sån är jag! Har nån sett den? Nu ska jag hjälpa pappa att laga mat. Det blir oxfilé med basta och pesto, inte så dumt va!? ha de bra fina ni, puss å kram skumbanan!


Visst är den inte hur fin som hällst!? jag vi ha, ha ,ha , den så hääääääär mycket!
2008-11-16 @ 12:22:19 Jag vill ha! Permalink


Kommentarer
Postat av: lovisa

my good så snygg!

2008-11-16 @ 12:23:54
Postat av: Moa

ååh, så fin :)

2008-11-16 @ 12:30:51
Postat av: Agnes {enoimreh}

gud vad fin!! ja jag har sett notebook men jag tyckte inte den var så sorlig ;)

2008-11-16 @ 20:12:24
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Karolina

Åhh! Jag älskar The Notebook! När jag såg den första gången så satt jag och storgrät jättemycket.

Förresten, gick det bra när du och Julia var domare på basketturneringen?

Kram

2008-11-17 @ 20:17:00
URL: http://krlna.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0