Pepparkaksbak.

Hej kära blogg!
Det känns som varje nytt inlägg jag skriver så beklagar jag mig för min usla uppdatering. Jag har verkligen sååå fullt upp nu, Tråkigt men sant. Betygen ska ju snart sättas och jag gör mitt bästa för att det ska gå så bra som möjligt.  Så bloggen får komma sådär lite i andrahand om jag får någon tid över. Anyway, sluttjatat om det. Igår var jag med Julia och Emmy i stan. Det var meningen att vi skulle köpa julklappar men det blev mest runt och kolla. Hem fick jag en svart spets från Monki! Den är jätte fin :) har ni några bra julklapps tips på julklappar till typ mamma och pappa? min idé källa är tömt på idéer.  Nu ska jag gå ner och baka pepparkakor med mamma.  Alltså pepparkaksdeg är nog ett av det godaste som finns, 1000 ggr godare en själva kakorna tycker jag xD. Så nu blir det ner och äta deg. Ha en jätte mysig första advent :)


                                         Nu blir det ner och äta pepparkaksdeg ;) puss!

2008-11-30 @ 13:54:00 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh, va gott med pepparkakor :)

2008-11-30 @ 15:00:53
Postat av: Anonym

Hihi ;), men då blir det ju inga pepparkakor om du äter upp degen.XD sötis !

2008-11-30 @ 16:02:24
Postat av: frida

du kan köpa typ jul kaffe och jul te till din mamma eller pappa eller så.

2008-11-30 @ 17:10:07
Postat av: J E N N Y

Mums med pepparkakor och pepparkaksdeg :]

2008-12-01 @ 10:43:17
URL: http://bluedreams.devote.se

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0