I like this outfit.

haloo!
ååh, va skönt det är med torsdag på ett sätt. För då är det bara fredag kvar och sen är det helg! :) jippie! Idag var det engelska prov som var piss svårt, det gick alltså inte så jätte bra :(. ajah, man kan inte vara bra på allt ;) hehe. Imorgon vill jag gärna åka till stan, så vi får se hur det blir med det och nu har jag precis kollat igenom hm höstkatalågen och jag hittade en del del fina grejor, ibland dom var den här outfiten: jag gillar allt från topp till tå! :)
puss å kram skumbanan!


visst är denna outfit otroligt söt!? Jag gillar speciellt skorna och tröjan. :)
Allt kommer från hm.
2008-10-02 @ 20:47:29 Jag vill ha! Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa

tröjan är jätte söt <3

2008-10-02 @ 20:57:25
URL: http://souli.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

hela outfiten var jättefin, allt från skorna till mössan ;)

2008-10-02 @ 22:18:35
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0