Söta kakor.

åååh! va skönt med lördag! denna vecka har varit så otroligt stressig så idag ska jag slappna av lite grann. Kl tre är det basketmatch i tibble och efter det så blir det tjejmiddag på en pizzeria här i närheten, mys! Nu ska jag ner och fika
Nån slags morgonfilka. :) Det blir ballerina kakor tror jag, det är så kul det där med ballerina kakor för man delar dom alltid i två delar och äter upp en halva i taget. Det har man liksom gjort sen man lärde sig att tugga ju, kul! xD

Lite senare idag kommer det kanske en dagens outfit, det var ju så länge sen nu. Ha de bra så länge, todiloo!


Att man inte tröttnar på dessa kakor är lite konstigt tycker jag. Dom har ju funnits
i typ 100 år! Och att man alltid delar dom i två delar är ju också så himla gulligt.

2008-10-04 @ 11:28:21 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

vad sugen man blir! <3

2008-10-04 @ 13:16:24
URL: http://souli.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

vår danstävling var ju i tibblehallen ;) kul!

2008-10-04 @ 18:14:37
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0