Frost.

Tjenixen!
Idag var det som sagt orientering på morgonen, orka! -jaaá faktiskt jag orkade springa på ganska bra :). Nu är de så här att jag typ suuger på orientering och min "partner" haha lr hon jag springet med kanske låter bättre, Julia är helt grym så vi gjorde upp en taktik. Att Julia pekade, och jag sprang, typ! hehe och det gick jätte bra. Vi kom först av alla tjejer i åttan :). Och vet ni va! Idag när jag vaknade på morgonen satte jag på mig shorts eftersom vi skulle springa men sen när jag tittade ut genom mitt fönster visade det sig att det var frost där utanför och minus grader! Snacka om att det var kallt. Så jag var tvungen att byta om.  Nu ska jhag plugga Geografi, spanska och engelska! Jag knr att jag typ inte orkar mer just nu. Har bara lust att slänga mig på soffan och kolla på nån bra film. Me, men sånt i livet. Ha de bra, todiloo!


 
Idag när jag vaknade på morgonen och det var frost och kyla ute längtade jag
så mkt tillbaka til kroatien!
2008-09-30 @ 15:28:12 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Klara

hj

2009-07-13 @ 22:15:25
URL: http://klaras10.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0