höst.

Hejsvejs!
Imorgonbitti har vi orienteringstävling i ensta med alla åttor. Jag och Julia kmr att krossa skiten ur alla ;D, haha, lr inte... Snart ska jag gå och sätta mig framför TVn. För det e väl Idol idag? Jag tycker faktiskt att jurryn är rätt bra. Ibörjan var jag lite emot att det skulle bli en ny jurry och så. Men nu har jag typ vant mig, eller nåt ;). Idag när jag cykla hem från skolan märkte jag att nästan alla löv på träden har blivit röda oranga och gula färger. ååh, det är såm himla vackert tycker jag lr hur!? Hösten är väl ändå ganska bra, trots allt. :) Nu ska jag slänga mig på soffan, ha de bra! puss puss <3



Alla höstens färger är så himla fina tycker jag. jag kan liksom inte få nog
av  att titta på alla dessa vackra löv!

2008-09-29 @ 19:30:24 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: L

TIPS: Läsvärd blogg nedan (+ bra bloppis för sko-älskare!)

2008-09-30 @ 13:46:03
URL: http://carolinasofias.blogg.se/
Postat av: Emma.

jag har tydligen också börjar gilla hösten mer o mer,alla fina höstfärger på lööven och att man får ta en trevlig..trevlig höst promenad utan att bli så varm direct.;)vintern gillar jag inte så mycket däremot.jag tror att du kan lista ut det haha.kraam:)

2008-09-30 @ 16:02:45

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0